Bazarche Bazarche .

Bazarche

معرفی کوتاه شرکت orico

معرفی کوتاه شرکت orico

اوریکو یکی از شرکت‌های قدیمی فعال در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر است و مقر اصلی آن در چین قرار دارد. اگر به خاطر داشته باشید چند سال پیش فلش مموری‌هایی با این برند در بازار موجود بود که کیفیت بسیاری خوبی نیز داشت.

این کمپانی چند سالی است که به صورت تخصصی‌تر وارد تولید لوازم جانبی حوزه دیجیتال شده است و هم‌اکنون محصولات آن با گارانتی معتبر در بازار ایران نیز وجود دارد.

از سری تولیدات این شرکت که در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته است وسایل مربوط به ذخیره سازی اطلاعات است.

باکس هارد که نوعی مبدل برای تبدیل هاردهای اینترنال به هارد پرتابل است و داک هارد اوریکو که عملکردی نظیر همان باکس اما استفاده بیشتر رومیزی دارد.

علاوه بر دو سری محصولاتی که در بالا ذکر شد، سایر محصولات اوریکو نیز کیفیت بسیار بالایی دارد، به نحوی که تمامی تولیدات این شرکت در بازارهای اروپا و آمریکا عرضه شده است و نقد و بررسی‌های مثبتی از آن‌ها در بازار کشورهای پیشرفته وجود دارد.

کمپانی اوریکو دارای شرکای بسیار معتبری است که نشان دهنده کیفیت بالای تولیدات آن است و بخش تحقیق و توسعه این شرکت به صورت مداوم روی تولیدات جدید و کاربردی با همکاری سایر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی کار می‌کند.

چیزی که شاید برخی از مشتریان به آن انتقاد داشته باشند قیمت بالای محصولات این شرکت است، اما باید مسئله‌ای را مورد توجه قرار دارد. کیفیت هزینه بر است و فرقی چندانی نمی‌کند که یک محصول تولید چین باشد یا آمریکا. درست است که هزینه تولید در کشوری مانند چین بسیار پایین‌تر از سایر کشورهاست اما مادامی که کیفیت محصول بالا باشد نیاز به هزینه بیشتری برای تولید است و محصول نهایی قیمت بالاتری دارد. هر چند نسبت به یک نمونه تولیدی در کشوری مانند آمریکا با کیفیت مشابه قیمت پایین‌تری دارد، اما نسبت به محصولات درجه 2 و 3 موجود در بازار ایران قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت.

در نهایت هنگام خرید این مورد را در نظر داشته باشید که یکبار هزینه بیشتر (حتی در برخی موارد تا ۲ برابر) ارزش حفظ اطلاعات و جلوگیری از خراب شدن وسایل شما را دارد چون در بسیاری از مواقع بازیابی اطلاعات دستگاه‌های آسیب دیده عملا غیرممکن است و زمان بروز حادثه پشیمانی نفعی برای کاربر ندارد


برچسب: آشنایی با شرکت اوریکو، اوریکو، معرفی مختصر اوریکو، معرفی کوتاه شرکت orico،،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۵:۳۵ توسط:بازارچه موضوع: نظرات (0)